neděle 1. července 2018

Červen 2018

Tak a půl roku už je zase za námi! Šílené, jak to neskutečně letí! Každopádně já už měla tento měsíc volný od školy a taky jsem ho tím pádem měla dost dlouhý! Stihlo se toho opravdu hodně oproti těm předchozím.

To nejhlavnější věc je asi práce. Už na konci května jsem hned nastoupila na brigádu, kde jsem dělala i loni přes léto, ale jenom trochu, protože jsem měla za to léto 2 brigády. Každopádně tady tahle mě daleko více baví a taky mi toho více dává. Mám ji díky své školní praxi, protože ve druháku jsem si sháněla místo v nějaké cestovní kanceláři nebo agentuře, protože jsme tam museli mít praxi. Nebo jsme mohli dělat průvodce někde na hradě či zámku, ale na to já byla moc líná. :D Navíc jsem chtěla být doma, tak jsem si našla praxi v jedné cestovní agentuře u nás. A ve třeťáku jsem se tam šla poptat znovu, vedoucí si mě pamatovala a vzala mě znovu. A tak se to protáhlo až na brigádu i přes léto, asi jsem se jí zalíbila. :D Ale to jsem zas úplně odbočila (klasika). Účelem tohoto odstavce mělo být, že víceméně celý červen jsem byla v práci. A moc mě to bavilo. Už se do toho dostávám a začínám vše chápat.

Hned první víkend v červnu jsme si s přítelem udělali takový spontánní výlet. Rozhodli jsme se jet do Dinoparku a zjistili, že je jen opravdový kousek od mého bydliště. O tomto výletu jsem již psala článek, tak to nebudu dál nějak rozebírat. Pokud by to někoho zajímalo, o pár článků dál ho najdete. :)

Na začátku června jsem ještě naposledy musela jet do města, kde probíhaly mé 4 roky střední školy. Měli jsme slavnostní předávání maturitního i posledního vysvědčení v kostele. Na mě padl proslov za třídu, protože se ho nikdo jiný nehodlal ujmout. No byla jsem dosti rozklepaná a asi to šlo vidět, ale stejně už se v té škole neukážu, tak je to vlastně jedno. :D Dostala jsem taky takový menší dárek od města za můj dobrý prospěch během 4 let a taky u maturity. (stay šprt) :D Rozloučili jsme se se všemi, kteří tam byli a vyrazili zase zpátky domů.

K začátku června to ještě není vše. Hned 2 dny po vysvědčení jsem musela jet na přijímačky na vysokou školu. Ehm, nějak jsem se na ně neučila a vlastně se na to vůbec nepodívala, ale úspěšně jsem to zvládla! Sice o fous, ale jsem přijata! Za 2 týdny jsem do té školy musela jet znovu s kopií vysvědčení a ještě nám vysvětlovali co a jak. No, bude to zajímavé, úplně něco jiného, než střední, ale to se dalo čekat. :D
Tady taková mimo téma fotka mého zlatíčka :D
Byla jsem taky občas na víkend u přítele. Jeden víkend jsme si udělali výlet na takovou menší horu, odkud byl ovšem pěkný výhled, protože tam byla ještě rozhledna. A my oba milujeme výšky! Cestou zpátky domů jsme se ještě stavili u přehrady, kde jsme si půjčili šlapadlo a já na něm vlastně byla úplně poprvé. Bohužel nám nepřálo počasí a vypadalo to, že každou chvíli začne pršet. Naštěstí pršet opravdu začalo, až uběhla naše zaplacená hodinka a my už byli v autě na cestě zpět domů.
Další víkend, kdy jsem u něj byla, probíhal v jeho městě festival. Tak jsme se večer vydali na Horkýže slíže. A další den jsme šli do kina na Jurský svět 2. My do kina skoro vůbec nechodíme, tak jsme si to užili. Přítel miluje dinosaury, takže se mu film opravdu líbil, ale i já z něho byla nadšená. Pokud máte rádi takové filmy, určitě se mrkněte.

Jeden víkend jsem strávila se svou nejlepší kamarádkou. Protože v ten víkend byla v našem městě jedna akce, šly jsme se jen na chvíli podívat, co se tam děje. Bylo to pěkné, ale bohužel nemám žádné fotky. Moc dlouho jsme tam ale nebyly, daly jsme si zmrzku, omrkly to a vyrazily společně na večeři do restaurace. Spolu jsme takhle ještě nikdy nebyly a bylo to skvělé. Daly jsme si obě stejné jídlo, naplnily pupky a s námahou se dobelhaly k ní domů, kde jsme si na chvíli odpočinuly a pak si udělaly takový zkrášlující večer. Bylo to super, i takové chvíle musíme prožívat a jsem ráda, že mám kamarádku jako je ona! Kromě toho jsme jeden den v červnu šly i spolu běhat. Jakožto neběžci jsme toho moc neuběhly, ale říkaly jsme, že to někdy zkusíme znovu. :D

Tady je její krásné dílo! :D
No ještě jsem v tomto měsíci zašla ke kožní, protože od té doby, co jsem vysadila antikoncepci, se mi vrátil problém s pletí. Dala mi na to nějakou vodu, která smrdí jako dezinfekce a moc mi to nepomáhá. Spíš mi to vysušuje pokožku. No až mi to dojde, mám přijít na kontrolu, tak jsem zvědavá, jak to budeme řešit dál...

Taky jsem se byla podívat na koncert taneční skupiny, kde jsem ještě před třemi lety tancovala. Tancují disco dance a tento druh tance se neskutečně rychle mění, a to jak v kostýmech, tak v prvcích. Ale teď mi přišlo, že se toho teda od té doby, co netancuji, moc nezměnilo.

Dále taky už zas cvičím, což jsem v květnu hodně omezila. Snažím se i držet trochu stravu, ale vše dělám tak, ať mám z toho dobrý pocit. Když se mi nechce cvičit, necvičím... Když mám na něco chuť, dám si to. Nechci zas spadnout do nějakých problémů, které jsem nedávno měla a chystám se o nich napsat článek.

Tak to by bylo k červnu vše. Když se na to tak dívám, událo se toho opravdu dost a tak se mi to taky líbí. Mám ráda takové nabité dny. :) Jaký byl váš šestý měsíc roku?