čtvrtek 3. srpna 2017

Červenec 2017

Tak první půlka prázdnin utekla jako voda. Zde je takové shrnutí, co zajímavého jsem v tomhle letním měsíci zažila.

Těsně před půlkou měsíce jsme si s přítelem udělali výlet do Prahy. Vyjeli jsme v neděli večer a v Praze tedy přespali. Byli jsme tam pouze jeden den, v pondělí večer se vraceli zpátky domů, ale i tak jsme stihli obhlídnout spoustu památek. Těch nejznámějších jako je Staroměstské náměstí, Václavské náměstí, Pražský Hrad, Karlův most, prošli jsme i petřínským lesem, viděli Národní divadlo. Protože jsem samozřejmě velmi chytrá holka, vzala jsem si nové boty, které nebyly vůbec rozchozené (na procházku Prahou ideál, tleskám si). Takže v polovině dne už jsem začala brečet a vztekat se, že to nezvládnu a že budu potřebovat odtahovku. K tomu všemu ten den bylo děsné vedro a já chytrá s sebou měla jen rifle, takže jsem se i dost pekla na slunku. Protože jsme v Praze byli celý den, chtěli jsme si zajít někam na oběd. Počítali jsme s tím, že to nebude nejlevnější, ale i tak se rozhodli zajet metrem aspoň někam na okraj. Protože jsme ale měli už dost hlad, prostě jsme někde vystoupili a vlezli do první restaurace, která byla po ruce. Byla to čínská restaurace. Ale dost zvláštní, měli tam tedy velmi divný výběr na náš vkus, ale už se nám fakt nechtělo jinam. Pak jsme toho samozřejmě litovali, ale nevadí. To ale není všechno. Přítel je bezlepkář, tak jsme pomocí dat v mém mobilu našli nějakou restauračku, kde dělají bezlepkové pizzy. Pizza bohužel byla taky velké zklamání. Ale nakonec ten den nebyl tak špatný, jak se zdá. Odpoledne jsme strávili na lavičce u Vltavy a i když nám radar ukazoval, že se blíží přeháňka, vyhnula se nám a my si skvěle užili odpoledne tam. Zmokli jsme až v noci, když jsme dorazili domů.

Dalším skvělým zážitkem je týdenní dovolená s kamarády. Ta proběhla poslední týden července v horském prostředí Beskyd. V neděli odpoledne jsme dorazili na místo, pomalu se rozkoukali a zasedli ven k ohni s dobrým jídlem na grilu a alkoholem v ruce. Takhle to probíhalo vesměs každý den. Spaní až v pozdních nočních hodinách, probuzení těsně před polednem (i já, jakožto ranní ptáče, jsem se budila později než mám ve zvyku). Odpolední spánek a večer nanovo. Poslouchali jsme písničky, hráli hry, tancovali, bavili se. Ve čtvrtek jsme si udělali i výlet v podobě výšlapu. Dali jsme si oběd, u kterého nám dělala společnost farmářská zvířata. Kozy, ovce, poník i kůň. Další den jsme opět výletovali směrem k bobové dráze. Pětkrát jsme se projeli, všichni kromě mě si ještě po dobrém zaskákali na trampolínách a vyrazili jsme zase zpátky. I když nám počasí moc nepřálo, občas pršelo, bylo chladno a někdy se vyskytly i menší trable, vše jsme v pohodě zvládli a hlavně si to užili. Ještě aby ne, lepší partu do pohody i nepohody si nemůžu přát!

Kromě toho jsem ještě tenhle měsíc chodila na 2 brigády, ale ani jedna z nich není každý den, takže se to dá v pohodě zvládat a jsou k tomu i nějaké dny volna. Taky jsem jednou jela na kole na blízkou přehradu, do které jsem stejně ani nevlezla. Jinak se toho moc neudálo a stejně to neskutečně sletělo. Tak hurá na druhou půlku prázdnin!